29.05
Українська мова
5-А клас
Тема: « Узагальнення вивченого протягом року»
Хід гри
1 зупинка
– незвичайні міста
Пароль – відгадки
до загадок, в яких із пропонованого слова шляхом заміни одного звука
можна отримати нове слово.
З [б] — це ємність для
води,
З [м] — це квітка
польова,
(Орфографія). Про
що ми дізнаємось у цьому місті?
З [і] – 12
місяців,
З [а] – Зодіаку знак.
(Орфоепія). А що
цікавого у цьому місті?
З [б] – права
або ліва тулуба частина.
З [с] – напій
фруктовий, ягідний чи овочевий.
(Фонетика). Про
що ми дізнаємось у цьому місті?
З [с] – дівоча краса,
З [з] – дружина козла.
(Графіка). Для
чого ми завітали у це місто?
Кожен учасник отримує
завдання – сформулювати правило на певну орфограму, вивчену у 5 класі.
2 зупинка – Річка
Лексикологія
Багатозначні слова і
омоніми – це те саме?
Що є спільне і
відмінне в омографах, омофонах і омоформах?
Яке значення має
зашифроване слово?
(спроектовано на екран
або намальовано на ватмані чи дошці)
Ребус – це слово
походить від латинської фрази “Non verbis sed rebus”, що означає “Не словами, а
за допомогою речей”. Це загадка, у якій слово або фраза зображені у вигляді
малюнків, поєднаних з літерами, цифрами, нотами та іншими знаками.
Відгадати
ребус (спроектовано на екран або намальовано на ватмані
чи дошці)
Визначити лексичне і
граматичне значення отриманого слова, записати його фонетичною транскрипцією,
вказати кількість букв і звуків, дати їм характеристику; розібрати за будовою,
ввести в речення і зробити синтаксичний розбір цього речення, зазначивши
частину мови кожного слова.
Вулиця
Фразеологія
Розкрити значення
фразеологізмів, які написані на частинах пазлу. Усі фразеологізми розташувати в
алфавітному порядку. Якщо завдання виконати правильно, то на звороті має вийти
картинка (може бути будь-яка фотографія).
Ведмідь на вухо
наступив – про тих, хто не має музичного слуху.
Взяти ноги в руки –
швидко бігти, квапливо іти, тікати.
Висіти на волосинці –
перебувати в дуже непевному, критичному становищі.
Водити за ніс –
обманювати, обдурювати.
І на сонці є плями – і
у найкращих людей є свої недоліки; ніхто не бездоганний і бездоганним
бути не може.
Каша в голові –
безладдя думок.
Клювати носом –
дрімати, сидячи спати.
Намилити шию –
покарати кого-небудь за якусь провину.
Не у своїй тарілці –
почувати себе незручно, невпевнено, сором’язливо.
Попасти пальцем в небо
– сказати чи зробити що-небудь невлад.
Пригріти змію за
пазухою – піклуватися, виявляти добрі почуття до людини, яка потім віддячує
злом.
Прикусити язика –
утриматися від висловлювань; замовкнути.
Прясти очима –
бездумно вдивлятися у кого-, що-небудь.
Рахувати ворон –
нічого не робити.
Робити з мухи слона –
перебільшувати.
Розвішувати вуха –
уважно, з цікавістю слухати.
Танцювати під чиюсь
дудку – діяти не за власним бажанням, не зі своєї волі, постійно перебувати під
чиїмось впливом.
Точити зуби – прагнути
заподіяти комусь прикрість, шкоду і т. ін.; гніватися на когось.
Чесати язика – вести
безпредметні, несерйозні, пусті, неправдиві розмови.
Як сніг на голову
– несподівано, раптово.
Д/з: завдання на літо. Скласти твір-роздум про те,
які знання ви хотіли б здобути в наступному навчальному році, що нового почути
й пізнати на уроках української мови в
6 класі.
29.05
Українська мова
11 клас
Тема: «Узагальнення
вивченого протягом року»
https://zno.osvita.ua/ukrainian/347/
- ЗНО-онлайн з української мови та літератури 2019 р.
Д/з: https://zno.osvita.ua/ukrainian/299/
- ЗНО-онлайн з української мови та літератури
29.05
Українська література
11 клас
Тема: « Урок-підсумок»
https://www.youtube.com/watch?v=Isxye9La5lU
- ЯК ВИЗНАЧАТИ ХУДОЖНІ ЗАСОБИ НА
ЗНО
https://www.youtube.com/watch?v=bzq_0gQ9WaQ
- Підготовка до ЗНО – Українська література – Усна народна творчість /
https://www.youtube.com/watch?v=K8m0_KbJyaU
- Давня українська література.
Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з української літератури
Д/з:https://
www.youtube.com/watch?v=7mUxDv2Fa4I - Власне висловлення у
форматі ЗНО.
https://www.youtube.com/watch?v=ZRYI1ztwX3I
- Українська література, музика,
драматургія XVIII-пер.пол. XIX ст. (укр.) Історія України нового часу
https://www.youtube.com/watch?v=ZG4uEimVcSs
- Українська література др. пол.
ХІХ ст. (укр.)
Історія України
нового часу
29.05
Українська мова
9 клас
Тема: « Узагальнення вивченого протягом року»
https://www.youtube.com/watch?v=9Jji4QIOoeM
- Українська мова. 9 клас. Складне речення з різними видами зв'язку
«Незакінчені речення»
(усно)
Складним називається
речення...
Складні речення
поділяються на...
Сполучникові речення
поділяються на...
Складносурядні речення
можуть бути з...(яким зв’язком?)
Складнопідрядні
речення мають такі види...
Сполучні слова
відрізняються від сполучників тим, що...
Обставинні речення є
таких видів...
Складнопідрядне
речення може мати одне підрядне речення і...
Складнопідрядне
речення з кількома підрядними може мати... (яку підрядність?)
Д/з: завдання на літо. Скласти твір-роздум про те,
які знання ви хотіли б здобути в наступному навчальному році, що нового почути
й пізнати на уроках української мови в
10 класі.
29.05
Українська література
9 клас
Тема: «Урок-підсумок»
Список літератури із української літератури для 10 класу
Іван
Нечуй-Левицький «Кайдашева сім’я»
Панас
Мирний «Хіба ревуть воли, як ясла повні» (1, 4 частини)
Іван
Карпенко-Карий «Мартин Боруля»
Іван
Франко «Гімн» («Замість пролога»), «Сікстинська мадонна», «Ой ти, дівчино, з
горіха зерня», «Чого являєшся мені...», «Легенда про вічне життя», «Мойсей»,
«Сойчине крило»
Михайло
Коцюбинський «Intermezzo», «Тіні забутих предків»
Ольга
Кобилянська «Іmpromtu phantasie», «Valse melancolique»
Василь
Стефаник «Камінний хрест»
Леся
Українка (Лариса Косач) «Contra spem spero!», «Слово, чому ти не твердая
криця…», «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну…», «Лісова пісня»
Микола
Вороний «Блакитна Панна», «Інфанта»
Олександр
Олесь (О. Кандиба) «З журбою радість обнялась...», «Чари ночі», «О слово рідне!
Орле скутий!..», «По дорозі в Казку»
Володимир
Винниченко «Момент»
Д/з:
опрацювати список літератури на літо
Немає коментарів:
Дописати коментар