вівторок, 19 травня 2020 р.

Дистанційне навчання під час карантину


19.05
 Українська мова
8 клас
Тема: «Тренувальні вправи. Підготовка до контрольної роботи»

https://www.youtube.com/watch?v=BSu7VBdAe4 -8 клас. Українська мова. Відокремлені уточнювальні члени. Розділові знаки. Повторення

 https://www.youtube.com/watch?v=ZVVcC4rQ-V4 – Відокремлені уточнювальні члени речення
Робота з підручником на ст. 168
Виконання вправи 3 (письмово)
Д/з: опрацювати параграф 49,виконати вправу 4 (письмово) на ст. 169
19.05
Українська мова
11 клас
Тема: «Правопис заперечних часток. Естетична цінність часток і звуконаслідувань.»
https://www.youtube.com/watch?v=m1xee8lcoik – Модуль 6. Заняття 5 : Частка як службова частина мови
https://www.youtube.com/watch?v=q0rJgzqOQl4 – Правопис часток
https://www.youtube.com/watch?v=JFxcpQ2wbxs – «Не» з різними частинами мови. Онлайн – курс з підготовки до ЗНО «Лайфхаки з української мови»
https://www.youtube.com/watch?v=pQiP_rSWdP0– Не і Ні з різними частинами мови. Українська мова 11 клас
Робота з підручником на ст. 260 – 262
Виконання вправ: 782, 783, 784, 785, 786
Д/з: опрацювати параграф 74, виконати вправи: 787, 788    
19.05
Українська література
11 клас
Тема: «Узагальнення та систематизація вивченого. Бесіда про твори, вивчені упродовж навчального року. Зосередження уваги на їхніх художніх особливостях, новаторстві ( на тлі відповідного відрізка часу)»
https://osvita.ua/test/57770/ - Твори з української літератури на ЗНО 2020 року

 https://www.youtube.com/watch?v=MCCy_tOUCts теми творів з програми ЗНО:36 завдань-карток! (Типове завдання ЗНО)

https://www.youtube.com/watch?v=gr2YSI-VfEc - Глобальне ПОВТОРЕННЯ: усі автори та твори з програми ЗНО-2020 (картки!) 📋

https://www.youtube.com/watch?v=h9WRq8KEPLs - НАЗВА ТВОРУ 🖇 ІСТОРИЧНЕ ТЛО (Типове завдання ЗНО)

https://www.youtube.com/watch?v=xV7sqFmoeT8 - УСІ СТИЛІ ДЛЯ ЗНО 2020: типове завдання з літератури 📚 (оновлено за новою програмою!)

Д/з: https://www.youtube.com/watch?v=AeEWgWMFymg – Усі епіграфи та присвяти за програмою ЗНО 2020 (Типове завдання ЗНО)
19.05
Українська мова
5 – А клас
Тема: «Лексикологія»
https://www.youtube.com/watch?v=VM74BqxHGp4 – Лексикологія, параграф 66
https://www.youtube.com/watch?v=I78V6uI_Jkc –Лексикологія
Робота з підручником на ст. 192
Виконати вправу 513 на ст.192 (письмово)
Д/з: опрацювати параграф 66 ,виконати вправу 516 (письмово)
19.05
Українська література
5 – А клас
Тема: «Контрольна робота №5 (твір). Рідна Україна. Світ природи (твори М. Рильського, Гр. Тютюнника, М. Вінграновського).
( На вибір)
 1. Напишіть невелике висловлювання на тему: «Твір, який мене найбільше вразив»
2. Напишіть невеликий роздум на тему: «Чому природу треба берегти?»
3. Напишіть власне закінчення оповідання Гр. Тютюнника  «Дивак» ( до 1 с.). 
4. Напишіть власне закінчення повісті «Сіроманець» ( до 1 с.).

Д/з: підготуватися до літератури рідного краю № 4
19.05
Українська література
8 клас
Тема: «Контрольна робота №6 (тестові завдання). З української прози (твори В. Дрозда, Ю. Винничука).
ВАРІАНТ І
Початковий і середній рівні
1. Люботинському князеві з повісті-казки Ю. Винничука потрібен був дракон, щоб
А знайти собі зятя
Б прославитися в битві з ним
В настрахати ворогів
Г залучити туристів
2. Дракон Грицько з повісті-казки Ю. Винничука нагадував князівні при першій зустрічі
А квіточку
Б сонечко
В бджілку
Г метелика
3. Чого не робив Федько з повісті В. Чемериса „Вітька + Галя, або Повість про перше кохання” для закоханого Вітьки?
А складав серенаду
Б давав списувати домашні завдання
В написав вірша до газети
Г добував гроші для кіно
4. Високий, худий, запальний, рвучкий. Це портретна характеристика героя повісті В. Чемериса
А Вітьки
Б Федька
В Петра
Г Грицька Причепи
5. Сватання до Галі Козачок у сюжеті повісті В. Чемериса є
А експозицією
Б зав'язкою
В кульмінаційним моментом
Г розв'язкою
6. Продовжте речення.
Серед письменників-земляків мені найбільше подобається творчість..., зокрема твір...Достатній рівень
7. Порівняйте образи Вітьки Горобця, Федька Котигорошка та Галі Козачок із повісті В. Чемериса „Вітька + Галя, або Повість про перше кохання”, знайдіть спільне та відмінне.
Високий рівень
8. Виконайте одне із завдань.
А Напишіть твір-роздум „Значення культури спілкування, перших почуттів підлітків у подальшій долі, в утвердженні себе як особистості в соціумі”.
Б. Напишіть твір-роздум «Продовження твору Кінь Шептало»
В. Алегоричний образ коня Шептала (за оповіданням В. Дрозда «Білий кінь Шептало)
Варіант ІІ
Початковий і середній рівні
1. Дракон із повісті-казки Ю. Винничука, який з'явився біля Люботина, не влаштовував князя, тому що був
А одноголовим і маленьким
Б надто страшним і сильним
В добрим, освіченим
Г іншої віри
2. Учителем дракона Грицька із повісті-казки Ю. Винничука був
А сам князь
Б пустельник
В князівна Настасія
Г таємний радник князя Антось
3. Через дуель Вітьку з повісті В. Чемериса
А заарештували
Б вигнали зі школи
В покарали батьки
Г образила дівчина
4. Вітька з повісті В. Чемериса назвав Галю „зміюкою лукавою”, бо вона
А розповіла усім дівчатам, що він у неї закохався
Б запросила на побачення ще й Петра
В відверто посміялася з хлопця
Г підкупила його секунданта Федька халвою
5. Маленький, товстий, флегматичний, смаглявий. Так описує В. Чемерис у повісті „Вітька + Галя, або Повість про перше кохання”
А Вітьку
Б Левонтія
В Федька
Г Петра
6. Продовжте речення.
Найбільше мені запам'ятався твір письменника... і його герої...
Достатній рівень
7. Поясніть алегоричність образів дракона Грицька, пустельника та князя з повісті-казки Ю. Винничука „Місце для дракона”.
Високий рівень
8. Виконайте одне із завдань.
А Напишіть невеликий твір „Актуальність твору Ю. Винничука “Місце для дракона” для сьогодення”.
Б. Напишіть твір-роздум «Продовження твору Кінь Шептало»
В. Алегоричний образ коня Шептала (за оповіданням В. Дрозда «Білий кінь Шептало)
Д/з: повторити вивчені твори та теорію літератури.


Немає коментарів:

Дописати коментар