19.05
Українська мова
8 клас
Тема: «Тренувальні вправи. Підготовка до контрольної роботи»
https://www.youtube.com/watch?v=BSu7VBdAe4 -8 клас. Українська мова. Відокремлені
уточнювальні члени. Розділові знаки. Повторення
Робота з підручником на ст. 168
Виконання вправи 3 (письмово)
Д/з: опрацювати параграф 49,виконати вправу 4 (письмово) на ст. 169
19.05
Українська мова
11 клас
Тема: «Правопис заперечних
часток. Естетична цінність часток і звуконаслідувань.»
https://www.youtube.com/watch?v=m1xee8lcoik
– Модуль 6. Заняття 5 : Частка як службова частина мови
https://www.youtube.com/watch?v=q0rJgzqOQl4
– Правопис часток
https://www.youtube.com/watch?v=JFxcpQ2wbxs
– «Не» з різними частинами мови. Онлайн – курс з підготовки до ЗНО «Лайфхаки з
української мови»
https://www.youtube.com/watch?v=pQiP_rSWdP0–
Не і Ні з різними частинами мови. Українська мова 11 клас
Робота з підручником на ст. 260 – 262
Виконання вправ: 782, 783, 784, 785, 786
Д/з: опрацювати параграф 74, виконати вправи: 787, 788
19.05
Українська література
11 клас
Тема: «Узагальнення та систематизація вивченого. Бесіда про
твори, вивчені упродовж
навчального року. Зосередження уваги на їхніх художніх особливостях, новаторстві ( на тлі
відповідного відрізка часу)»
https://osvita.ua/test/57770/
- Твори з української літератури на ЗНО 2020 року
https://www.youtube.com/watch?v=MCCy_tOUCts – теми творів з програми ЗНО:36
завдань-карток! (Типове завдання ЗНО)
https://www.youtube.com/watch?v=gr2YSI-VfEc - Глобальне ПОВТОРЕННЯ: усі автори та
твори з програми ЗНО-2020 (картки!) 📋
https://www.youtube.com/watch?v=h9WRq8KEPLs - НАЗВА ТВОРУ 🖇 ІСТОРИЧНЕ ТЛО
(Типове завдання ЗНО)
https://www.youtube.com/watch?v=xV7sqFmoeT8 - УСІ СТИЛІ ДЛЯ ЗНО 2020: типове завдання
з літератури 📚
(оновлено за новою програмою!)
Д/з: https://www.youtube.com/watch?v=AeEWgWMFymg
– Усі епіграфи та присвяти за програмою ЗНО 2020 (Типове завдання ЗНО)
19.05
Українська мова
5 – А клас
Тема: «Лексикологія»
https://www.youtube.com/watch?v=8U9K-6PTSpw
- Лексикологія
https://www.youtube.com/watch?v=I78V6uI_Jkc
–Лексикологія
Робота з підручником на ст. 192
Виконати вправу 513 на ст.192 (письмово)
Д/з: опрацювати параграф 66 ,виконати вправу 516 (письмово)
19.05
Українська література
5 – А клас
Тема: «Контрольна робота №5 (твір). Рідна Україна. Світ
природи (твори М. Рильського, Гр. Тютюнника,
М. Вінграновського).
( На вибір)
1. Напишіть
невелике висловлювання на тему: «Твір, який мене найбільше вразив»
2. Напишіть невеликий роздум на тему: «Чому
природу треба берегти?»
3. Напишіть власне закінчення оповідання Гр.
Тютюнника «Дивак» ( до 1 с.).
4. Напишіть власне закінчення повісті
«Сіроманець» ( до 1 с.).
Д/з: підготуватися до літератури рідного краю
№ 4
19.05
Українська література
8 клас
Тема:
«Контрольна робота №6 (тестові завдання). З української прози (твори В. Дрозда, Ю. Винничука).
ВАРІАНТ І
Початковий і середній рівні
1. Люботинському князеві з повісті-казки Ю. Винничука
потрібен був дракон, щоб
А знайти собі зятя
Б прославитися в битві з ним
В настрахати ворогів
Г залучити туристів
2. Дракон Грицько з повісті-казки Ю. Винничука
нагадував князівні при першій зустрічі
А квіточку
Б сонечко
В бджілку
Г метелика
3. Чого не робив Федько з повісті В. Чемериса „Вітька
+ Галя, або Повість про перше кохання” для закоханого Вітьки?
А складав серенаду
Б давав списувати домашні завдання
В написав вірша до газети
Г добував гроші для кіно
4. Високий, худий, запальний, рвучкий. Це портретна
характеристика героя повісті В. Чемериса
А Вітьки
Б Федька
В Петра
Г Грицька Причепи
5. Сватання до Галі Козачок у сюжеті повісті В.
Чемериса є
А експозицією
Б зав'язкою
В кульмінаційним моментом
Г розв'язкою
6. Продовжте речення.
Серед письменників-земляків мені найбільше подобається
творчість..., зокрема твір...Достатній рівень
7. Порівняйте образи Вітьки Горобця, Федька
Котигорошка та Галі Козачок із повісті В. Чемериса „Вітька + Галя, або Повість
про перше кохання”, знайдіть спільне та відмінне.
Високий рівень
8. Виконайте одне із завдань.
А Напишіть твір-роздум „Значення культури спілкування, перших почуттів
підлітків у подальшій долі, в утвердженні себе як особистості в соціумі”.
Б. Напишіть
твір-роздум «Продовження твору Кінь Шептало»
В. Алегоричний образ
коня Шептала (за оповіданням В. Дрозда «Білий кінь Шептало)
Варіант ІІ
Початковий і середній рівні
1. Дракон із повісті-казки Ю. Винничука, який з'явився
біля Люботина, не влаштовував князя, тому що був
А одноголовим і маленьким
Б надто страшним і сильним
В добрим, освіченим
Г іншої віри
2. Учителем дракона Грицька із повісті-казки Ю. Винничука
був
А сам князь
Б пустельник
В князівна Настасія
Г таємний радник князя Антось
3. Через дуель Вітьку з повісті В. Чемериса
А заарештували
Б вигнали зі школи
В покарали батьки
Г образила дівчина
4. Вітька з повісті В. Чемериса назвав Галю „зміюкою лукавою”,
бо вона
А розповіла усім дівчатам, що він у неї закохався
Б запросила на побачення ще й Петра
В відверто посміялася з хлопця
Г підкупила його секунданта Федька халвою
5. Маленький, товстий, флегматичний, смаглявий. Так
описує В. Чемерис у повісті „Вітька + Галя, або Повість про перше кохання”
А Вітьку
Б Левонтія
В Федька
Г Петра
6. Продовжте речення.
Найбільше мені запам'ятався твір письменника... і його
герої...
Достатній рівень
7. Поясніть алегоричність образів дракона Грицька,
пустельника та князя з повісті-казки Ю. Винничука „Місце для дракона”.
Високий рівень
8. Виконайте одне із завдань.
А Напишіть невеликий твір „Актуальність твору Ю.
Винничука “Місце для дракона” для сьогодення”.
Б. Напишіть твір-роздум «Продовження твору Кінь
Шептало»
В. Алегоричний образ
коня Шептала (за оповіданням В. Дрозда «Білий кінь Шептало)
Д/з: повторити вивчені
твори та теорію літератури.
Немає коментарів:
Дописати коментар