понеділок, 18 травня 2020 р.

Дистанційне навчання під час карантину


18.05
Українська мова
5 – А клас
Тема: «Тренувальні вправи. Контрольна робота №8 (тестові завдання). Відомості із синтаксису й пунктуації (речення з прямою мовою. Діалог")
Написання тесту
Варіант І
Варіант ІІ
1. Чуже мовлення, передане дослівно,— це
1. Форма мовлення, що складається з обміну репліками,— це
А діалог
А цитата
Б пряма мова
Б пряма мова
В цитата
В діалог
Г непряма мова
Г непряма мова
2. Зазначте речення з прямою мовою (розділові знаки пропущено)
А Мати шепотіла синові що він її щастя.
А Він правді дивився у вічі.
Б Наталочка сказала що їй подобається розгадувати значення дорожних знаків.
В За словами давньогрецького філософа Платона думки керують світом.
Г Віддай мені корову назад каже багатий вбогому братові.
Б Наша дума, наша пісня не вмре, не загине.
В На сизих луках скошено траву.
Г Ти моє щастя шепотіла мати синові.
3. Зазначте речення, у якому неправильно розставлено розділові знаки
А Запорожці говорили — «Наша хата небом крита, землею підбита, вітром загорожена».
Б «Ой, яка чудова українська мова!» — захоплено писав поет Олександр Підсуха.
В «Земля дає все і збирає все»,— говорили стародавні орачі.
Г «Канікули! Канікули!» — співає все навколо.
А «Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину» — слушно зауважує Василь Симоненко.
Б У народі кажуть: «Хто в біді дав, той двічі дав».
В Письменниця Зірка Мезатюк створила дуже цікаві книжки про дітей, які разом із батьками цікавляться нашим героїчним минулим, дбають про збереження реліквій.
Г «Той лиш пошани гідний, хто мову шанує свою»,— наголошував Володимир Сосюра.
4. Зазначте речення, у якому правильно розставлено розділові знаки
А «Це я, ваш Пірат», гавкав він крізь сльози.
Б «Оксано, тікаймо» — рішуче прошепотіла до неї Олеся.
В «Воскресни, Україно! — пристрасно молив поет.
Г Катон сказав: «Пропав той день, що минув без користі».
А Галинка сказала: «Гляньте, як гарно на вулиці»!
Б На плакаті написано: «Бережіть природу!»
В «Чи можна мені піти погуляти?» спитав Сашко.
Г Недаремно говорять люди очі — дзеркало людини.
5. Зазначте речення, яке відповідає схемі «П»,— а. (розділові знаки пропущено)
5. Зазначте речення, яке відповідає схемі: А: «П?» (розділові знаки пропущено)
А На тебе чекають випробування і велика праця сказав дідусь онукові Б Тут поет запитав Хто там
В Лицар крикнув От спасибі
Г Недаремно каже прислів’я Вік живи — вік учись
А Не на тебе ждать я буду поет відповідає
Б Тут поет запитав Хто там
В Лицар крикнув От спасибі
Г Що уміти — за плечима не носити говорить народна мудрість
6. Зазначте схему, що відповідає реченню «Та не гавкай хоч ти мені жалівся дід»
6. Зазначте схему, що відповідає реченню «Котра година запитує Михайлик»
А «П»,— а.
Б А: «П».
В «П?» — а.
Г А: «П!»
А «П»,— а.
Б А: «П».
В «П?» — а.
Г А: «П!»
7. Складіть і запишіть уявний діалог із другом, який не любить читати художньої літератури, а весь час проводить за іграми на комп’ютері
7.Складіть і запишіть уявний діалог із другом, який не любить учити мову та літературу, а визнає лише математику та інформатику, адже вони знадобляться в його майбутній професії
     
                                                                                                          

          








































Д/з: повторити правила про діалог
18.05
Українська література
5 – А клас
Тема: «Характеристика головного героя за планом»
Складання плану
1. Сашко – головний герой повісті Миколи Вінграновського "Сіроманець".
 2. Хлопчик – допитливий, старанний учень.
 3. Основні риси характеру Сашка:
  - любов до природи;
 - спостережливість;
  - співчутливий та турботливий;
  - розсудливий та сміливий;
  - відчуття несправедливості, смуток через поведінку дорослих.
  4. Мрія хлопчика.
  5. Моє ставлення до Сашка
Характеристика інших героїв
Вовк - цитатна характеристика  :
Найстаріший : " був найстарішим вовком в світі "
Ватажок зграї : " Все своє Сіроманче життя водив зграю "
Взірець для молодих вовків : " молоді вовки мріяли пройти в нього бойову стратегію і тактику "
об’єкт марення молодих вовчиць : " він снився молодим вовчицям "
Мав вплив на інших : " Коли ж нічого було їсти, то й зграя сиділа позаду нього, кусаючи себе за хвости
Авторитетний : " і зграя мовчки лягала "
Вірний і вдячний : " Сіроманець провів Сашка до узлісся, потерся об Сашкове плече і так стояв, аж доки запах його нового товариша не ослаб в глибині темного листопадового вітру ", " Сіроманець проводжав його лісом до школи, зустрічав його на узліссі " 
Сашко  -  цитатна характеристика :
гостро відчуває несправедливість дорослих по відношенню до Сіроманця " він один, а їх онде скільки»
сміливий, ладен на все, аби врятувати друга, наважується йти в Одесу разом з Сіроманцем, аби йому врятували зір: " Кілька разів падав, провалювався по груди, у валянки набилося снігу...скинув на сніг кожушину "
лагідний, завжди лагідно звертається до вовка 
турботливий, добрий, вірний друг: " Я з тобою, я тебе не покину і не віддам нікому "
любить ліс і все, що в лісі : " До школи була і дорога, нею ходили всі, хто хотів, а Сашко ходив стежиною, лісом".

Чепіжний-цитатна характеристика
Жорстокий - б’є коня прикладом, прив'язує вовка за шию до драбини
Боягузливий-підняв руки вгору, коли вовк загнав його в болото, говорить про потоп " загарбався головою в сніг", " задкував лісом".
Злопам’ятний -неодноразово згадує про козу, яку з'їв Сіроманець
Злостивий- говорить про те, чому вовк не з’їв коня, коли той був ще молодий
Глузливий- глузує з собак, коли ті зачули Сіроманця як його впіймали, з дружини, яка годує собаку
Лютий- люто рушає на старого вовка, влаштовує погоню на нього
Безжалісний до коня, вовка, собак
Запобіжливий, послужливий " слухаю", " єсть"
Користолюбний-думає про те, як продасть цуценят
Брехливий-говорить про те, що вовк з’їв вівцю, толочить посіви.
Схильний до крадіжок " Як и я був вовком, я б тоді все розказав Сіроманцеві і про Чепіжного, як він ночами краде в полі солому "
Грубий - на грубість героя вказує його мова-груба та зневажлива
Д/з: підготуватися до контрольної роботи №5
18.05
Українська мова
11 клас
Тема: «Перехід повнозначних слів у прийменники та сполучники»

https://www.youtube.com/watch?v=tApAU8uC76Q -Модуль 6. Заняття 3: Сполучник як службова частина мови

Робота з підручником на ст.259-260
Виконання вправ:776, 777, 778 ,779 (письмово)
Д/з: опрацювати параграф 74 виконати вправи: 780, 781
18.05
Українська мова
8 клас
Тема: «Повторення вивченого протягом року.»

https://www.youtube.com/watch?v=sP5w_xOoX0Y - 8 клас. Українська мова. Повторення, узагальнення про просте ускладнене речення


https://www.youtube.com/watch?v=Rl6CPvZtkc4 - 8 клас. Українська мова. Словосполучення і речення


Робота з підручником на ст.168
Виконання вправи 1(письмово)
Д/з: опрацювати параграф 49,виконати вправу 2 на ст.169(письмово)
18.05
Українська література
8 клас
Тема: « Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок»
Вітька Горобець
Вітька‌ — високий, худий, з рідким білявим чубчиком  не міг і хвилини спокійно всидіти на місці. Запальний і рвучкий…
Він‌ вродився балакучий, як сорока, може годинами безугавно тріскотіти.
Перше‌ хвилювання потроху зникає. До хлопця знову повертається здатність мислити, говорити.
Вітька‌ все кружляє й кружляє між вербами. На ньому нові (сині в смужечку) штани й жовті рипучі черевики. Рукава білої сорочки по-парубочому закачані по лікті. На голові — бокс (таки домучив клятий Левонтій!), білявий чубчик непокірно стовбурчиться.
Хлопцеві так хочеться утнути щось героїчне, щось таке лицарське. Безперечно, на очах у дівчини. Щоб побачила, який він сміливий та відважний.
‌— Ой, який же ти замурзаний! — сплеснула руками. — І вуха у сажі, герою ти мій сміливий, орлику відважний! Ти, мов той лев, накинувся на вогонь.
Федько Котигорошко
Маленький товстий і флегматичний Федько мусив бігати за ним підтюпцем. Цей дванадцятилітній опецьок (якого за смаглявість по-вуличному називали Жучком), здавалося, не ходив, а котився на своїх коротеньких ногах. По-третє, старша Федькова сестра працювала бібліотекаркою в сільському клубі, і Федько змалку мав доступ до тих книжок, яких дітям суворі педагоги не рекомендували давати. Федько вибирав книги на свій смак і ковтав їх десятками. Міг терпляче лежати на одному боці цілий день і ще терплячіше читати семисотсторінковий роман, від обсягу якого у Вітьки йшов мороз по спині. І хоч часто Федько не розумів прочитаного, але це не відбивало в нього охоти до читання. Особливо багато читав Котигорошко про кохання і вважав себе в цім ділі знавцем-теоретиком.
Федько знову був Федьком: флегматичним, спокійним, добродушним і вайлуватим.
Що‌ в мене на думці, те в тебе на язиці. Чистісінький тобі Вольф Мессінг!
Що він язикатий  знала, але щоб так складно небилиці плести… А щоки горять… Ах, які капосні щоки, так і горять, горять… Ну й утнув же Федько!
Галя Козачок
Раптом‌ Вітька оторопіло застиг на місці: з бічної вулички, широко усміхаючись, прямо на них ішла Галя Козачок. Ні, вона не йшла, а наче аж пливла, ледь торкаючись землі стрункими ногами в білих черевичках та гордо несучи маленьку голівку з товстою косою.
Яка‌ ж вона гарна!.. Куди він раніше дивився, куди?.. О сліпець!.. О великий сліпець!.. І добре, що хоч вчасно прозрів!
Ніби сонце вкотилося до сарая. На порозі з'явилася Галя Козачок.
Вона‌ підходила до нього, струнка й висока, в білому-білому платті, зашаріла від швидкої ходи, а очі сяяли ніяково й радо.
Щоправда, Галя  дівчина не з лякливих. Сам Причепа колись потиснув їй руку і подякував за відвагу. Він тоді їхав велосипедом мимо колгоспної ферми, звідти вискочив бугай Кордебалет.
Петро Білий
Городом йшла Галя, його Галя із сином чаплівського фінагента Петром Білим! Вона весело сміялася до нього, і Петро теж сміявся. Отой завжди прилизаний, напахчений одеколоном мамин синок, Петро Білий. Отой Петро Білий, ябеда і боягуз, хвастун і брехун, якого Вітька терпіти не міг.
Боягуз він нікчемний, а не Петро! Хвастун заячий! Та зроду-віку не повірю, щоб Галя його покохала!
Робота з таблицями в групах
Група 1
Заповнити таблицю, указавши анкетні дані Вітька.
Зовнішні риси, вік
Внутрішні риси
Таланти
Мрії та прагнення

Група 2
Заповнити таблицю, указавши анкетні дані Галі.
Зовнішні риси, вік
Внутрішні риси
Таланти
Мрії та прагнення

Група 3
Заповнити таблицю, указавши анкетні дані Федька.
Зовнішні риси, вік
Внутрішні риси
Таланти
Мрії та прагнення
Д/з: підготуватися до контрольної роботи №6 (тестові завдання). З української прози (твори В. Дрозда, Ю. Винничука). Український гумор  (твори В. Чемериса)




               





Немає коментарів:

Дописати коментар