17.03
Українська мова
8 клас
Тема: «РМ №16. Інтерв ’ю в
публіцистичному стилі»
Д/з: скласти інтерв’ю в публіцистичному стилі
17.03
Українська мова
5-А
Тема: «Другорядні члени речення: додаток»
https://www.youtube.com/watch?v=aVzDm8OMalEВиконати вправи: 402,403,404(
письмово) на ст. 150-151
Д/з:
виконати вправу 405,406
(письмово), опрацювати
параграф 51
17.03
Українська література
5-А
Тема: « Павло Тичина. Коротко про поета і край, де він
народився. «Не бував ти у наших краях!» Майстерне відтворення краси природи,
яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття. Мелодійність
віршів П. Тичини.
ТЛ: ліричний герой.
https://naurok.com.ua/pavlo-tichina-korotko-pro-poeta-i-kray-de-vin-narodivsya-melodiynist-virshiv-pavla-tichini-poeziya-ne-buvav-ti-u-nashih-krayah-83732.htmlРобота з підручником на ст.199-200
Д/з:
вивчити напам’ять: один вірш ( на вибір)
17.03
Українська мова
11 клас
Тема : «Фразеологія художнього мовлення ,наукова,
публіцистична , офіційно –ділова»
- Виконати вправи 612( усно), вправу 613 (
письмово), вправу 614 (усно), вправу 615 (письмово),вправу 616( письмово)
Д/з: опрацювати §59, виконати вправи 631( письмово),630,(
письмово)
17.03
Українська література
11 клас
Тема: " Центральні проблеми : митець і суспільство,
індивідуальна свобода людини"
1. Робота над образами твору
2.1. Акровірш
2.2. Робота в групах. Характеристика образів
· 3. Дослідницько-пошукова робота
4.
Сенкан «Спробуй-відгадай»
Д/з:підготувати приклади портретних нарисів відомих людей України
( з мережі Інтернет – письмово)
17.03
Українська література
8 клас
Тема: « Сюжет твору. Особливості
композиції»
1. Складання
„сюжетного ланцюжка” повісті Н. Бічуї „Шпага Славка Беркути”.
2. Евристична
бесіда.
Інтерактивна
вправа „Мозковий штурм”.
Визначте
проблематику повісті Н. Бічуї „Шпага Славка Беркути”, зробіть висновки.
Д/з:
1. Знати зміст
усього твору Н. Бічуї „Шпага Славка Беркути”, уміти переказувати, коментувати,
виділяти ключові епізоди, характеризувати героїв.
2.
Індивідуальні завдання.
1)
Пошуково-дослідницький творчий проект. Проведіть анкетування серед своїх однолітків
із питаннями про те, якими вони бачать ідеальних батьків та ідеальних
педагогів, опрацюйте й узагальніть відповіді та оприлюдніть їх у класі.
2) Складіть
пам'ятку в групах для батьків про те, як вони мають будувати свої стосунки з
дітьми, узагальніть напрацювання та складіть одну пам'ятку, з якою ознайомте
своїх рідних. Про їхні враження повідомте в класі.
3) Напишіть
оповідання, нарис, вірш про свою найріднішу людину, про вчителя, тренера,
вихователя, який є для вас прикладом справжнього педагога. Кращі твори
запропонуйте місцевій газеті для опублікування
Немає коментарів:
Дописати коментар