субота, 11 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання під час карантину


 13.04
Українська мова
5-А клас
Тема: «РМ №22. Аналіз письмового переказу.» « Ознайомлення з найбільш уживаними вставними    
https://classmill.com/sch4bar/2/m/De0V5#qPOBY – ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами ;  частина I ,
https://classmill.com/sch4bar/2/m/De0V5#qPOBY ознайомлення з найуживанішими вставними словами і сполученнями слів; частина 2.
Робота з підручником
Опрацювання таблиці на ст.169-170
 Виконання вправ:  459, 461, 463, 465 (письмово)
Виконання вправ: 457, 458, 460 (усно)
Д/з: опрацювати параграф 58, виконати вправу 466 (письмово)
13.04
Українська література
5-А клас
Тема: Максим Рильський. «Дощ»(«Благодатний, довгожданий…»). Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами поетичної мови
 https://www.slideshare.net/metodist_selid/ss-75626778 - презентація до уроку Максим Рильський
https://www.youtube.com/watch?v=yPM4NsEpQVw – відео до поезії «Дощ»
Робота з підручником (ст.212- 214)
Д/з: вивчити напам’ять : 1 вірш (на вибір), дати відповіді на запитання на ( ст.214) - письмово
13.04
                                                                     Українська мова
                                                                             11 клас
Тема: «Формування культури публіцистичного мовлення: способи привернення уваги, принципи побудови,засоби структурування тексту»
Робота з підручником
Опрацювання таблиці на ( ст.201-202)
Виконання вправи : 512 ( письмово )
Виконання вправ :513, 514 (усно)

Д/з : опрацювати тему 37,виконати вправу 515 на ст.204
13.04
Українська мова
8 клас
Тренувальні вправи
Робота з підручником
Виконання вправ: 3, 4 , 6 ( письмово)
Д/з: опрацювати параграф 35, виконати вправу 7 ( письмово)
13.04
Українська література
8 клас
Тема: Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві , її знеосіблення у творі В. Дрозда « Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептала, його характеристика.

1. Робота  над  змістом твору. Бесіда «Карусель запитань та відповідей».
2. Характеристика художнього образу коня Шептала
3. Розповідь учня « Про білого коня»
4. Складання сенкана
Кінь.
Розумний, благородний.
Мучиться, страждає, надіється.
Вирватися чимскоріш на волю
Шептало
Д/з: підготувати повідомлення про Юрія Винничука

Немає коментарів:

Дописати коментар